Srbija

Domaćinstvo raspolaže sa 51.500 RSD

Domaćinstva u Srbiji u proseku su u drugom kvartalu 2011. godine imala mesečne prihode od 51.467 dinara, što je oko 3.000 dinara više nego u prvom tromesečju.

Republički zavod za statistiku je saopštio da su od ukupno raspoloživih sredstava, 94,4 odsto bili prihodi u novcu, a 5,6 odsto u naturi.

Najveći udeo u novčanim prihodima imali su prihodi iz redovnog radnog odnosa – 48,2 odsto, i penzije – 34,2 odsto.

Izdaci za ličnu potrošnju domaćinstava iznosili su 46.500 dinara, od čega je najveći udeo izdataka za hranu i bezalkoholna pića, 44,3 procenta.

Domaćinstva u beogradskom regionu imala su najveći deo prihoda u novcu -51 odsto, zatim u Vojvodini – 42,5 odsto, Šumadiji i zapadnoj Srbiji – 44,5 odsto.

Najveći deo prihoda u naturu imala su domaćinstva u Šumadiji i zapadnoj Srbiji – 8,9 odsto, južnoj i istočnoj Srbiji – 8,6 odsto i Vojvodini -4,6 odsto.

Podaci su dobijeni anketom o potrošnji domaćinstava, kojom se prikupljaju podaci o prihodima, rashodima i potrošnji domaćinstava, odnosno podaci o osnovnim elementima lične potrošnje.

Tom anketom se prikupljaju i podaci o nekim važnijim pokazateljima životnog standarda (uslovi stanovanja, snabdevenost trajnim potrošnim dobrima), kao i osnovni podaci o demografskim, ekonomskim i sociološkim karakteristikama domaćinstava.

Od ukupnog broja od 1.200 domaćinstava predvidjenih za anketiranje u drugom kvartalu, anketirano je 1.153 domaćinstva, odnosno 96 odsto.

Podrži Boom93

Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

Podrži Boom93
Avatar

Boom93 Redakcija

Svojim odgovornim i profesionalnim radom redakcija Boom93 poštuje novinarske i profesionalne kodekse dajući svoj doprinos ostvarivanju javnog interesa u oblasti informisanja putem istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potpunog informisanja građana o svim važnim pitanjima značajnim za javnost. Stečeni kredibilitet se zasniva na objektivnosti, nezavisnoj uređivačkoj politici, odbrani javnog interesa, poštovanju novinarskih kodeksa i poverenju građana koje se gradi više od 28 godina.

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste komentarisali

Vaš komentar

Send this to a friend