Multimedia

Facebook nudi bolju organizaciju prijatelja

"Ove nedelje biće jednostavnije nego ikad da vidite više o ljudima do kojih vam je stalo", navodi se u zvaničnom saopštenju povodom predstavljanja unapređenih Facebook lista.

Unapređenje je trostruko, kažu iz ove kompanije. Najpre su tu Pametne liste (Smart lists), koje su kreirane na osnovu zajedničkih interesovanja, a Facebook u početku nudi listu poslovnih kontakata, prijatelja iz škole, porodice i grada, koje sam formira.

Zatim tu su i liste na kojima se nalaze bliski prijatelji i poznanici (Close Friends and Acquaintances lista), na koje korisnici sami moraju dodati prijatelje, a unapređene su i preporuke.

Ukoliko postoje oni koje želite za prijatelja, ali ne želite da delite lične stvari sa njima, možete ih dodati u Restricted listu, i oni će videti samo javno objavljene postove, kažu iz Facebooka.

Važno je napomenuti da svi oni koji žele da zadrže postojeće stanje stvari i ne žele nove liste, imaju i tu opciju, prosto ih ne moraju koristiti, a sve liste koje su korisnici napravili ranije i dalje će potojati, a korisnici su slobodni i da prave nove.

Nove liste biće dostupne svim korisnicima u narednih nekoliko nedelja.

Svet se vrti oko Facebooka

Vredni Nielsenovi analitičari potvrdili su ono što svi znamo, samo odbijamo da priznamo – Facebook uzima više vremena nego bilo šta drugo.

U svom novom izveštaju o društvenim medijima otkrili su kako su Amerikanci tokom maja ove godine proveli 53 milijarde minuta na najpopularnijoj svetskoj društvenoj mreži, piše CNET.

Ipak, gledano prema korišćenju društvenih mreža po korisniku, nisu svetski rekorderi – gledaju u leđa Australijancima, koji na njih potroše više od sedam sati mesečno. Skoro celi radni dan.

To je više nego što su potrošili na slušanje radio streaming servisa Pandora – 1,8 milijardi sati tokom zadnjeg kvartala – a vrlo je blizu količini vremena koje su igrači proveli na Microsoft servisu Xbox Live (oko milijardu sati mesečno).

S tim da su u Microsoftovu brojku uključeni i inostrani igrači, pa omer snaga u SAD-u ide u prilog najvećem lajkalištu na svetu.

Statistike još kažu da Amerikanci provode 23 posto svog online vremena na društvenim mrežama i blogovima, dvostruko i kusur više nego na drugoplasiranim igrama (10 posto).

Facebook takođe dominira bežičnom scenom – njegova mobilna publika četiri puta je brojnija od drugoplasiranog Twittera.

Iznenađenje je priredio Yahoo, koji je uspeo da ugrabi drugo mesto, potukavši Google, AOL Media Network, MSN/Live/Bing, YouTube i eBay.

Facebook je trenutno nedodirljivi gospodar društvenih medija u SAD-u, no pojavljuju se i nove zvezde u usponu.

Tumblr je, na primer, utrostručio svoju publiku tokom prošle godine i zauzeo osmo mesto u kategoriji blogova i društvenih mreža.

 

Podrži Boom93

Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

Podrži Boom93
Avatar

Boom93 Redakcija

Svojim odgovornim i profesionalnim radom redakcija Boom93 poštuje novinarske i profesionalne kodekse dajući svoj doprinos ostvarivanju javnog interesa u oblasti informisanja putem istinitog, nepristrasnog, pravovremenog i potpunog informisanja građana o svim važnim pitanjima značajnim za javnost. Stečeni kredibilitet se zasniva na objektivnosti, nezavisnoj uređivačkoj politici, odbrani javnog interesa, poštovanju novinarskih kodeksa i poverenju građana koje se gradi više od 28 godina.

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste komentarisali

Vaš komentar

Send this to a friend