Muzika

Nakon 34 godine objavljena Madonina zabranjena reklama koju je osudio i Vatikan

FOTO: Screenshot/Youtube

FOTO: Screenshot/Youtube

Madona je proslavila ponovni izlazak svoje otkazane reklame za Pepsi – 34 godine nakon što je zabranjena.

Pevačica (65) je radila s proizvođačem gaziranih sokova na videu iz 1989. koji je promovisao njen hit „Like a Prayer“, a ugovor je vredeo pet miliona dolara.

Međutim, samo dan nakon emitovanja reklame na MTV-ju verske grupe su se pobunile zbog prizora zapaljenih krstova i zavođenja sveca, a video je čak osudio i Vatikan. Uprkos tome, dvominutna reklama imala je 250 miliona gledalaca u više od 40 zemalja.

Ipak, bes velikog dela javnosti na kraju je naterao Pepsi da povuče reklamu u aprilu 1989. i otkaže svoj sponzorski ugovor s Madonom. Međutim, tokom dodele MTV-jevog Video Music Awardsa u utorak uveče reklama je emitovana nakon više od tri decenije.

Кraljica popa zahvalila se Pepsiju što su dozvolili da reklama ugleda svetlo dana, istovremeno govoreći o svom umetničkom integritetu.

„Pre 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pesme ‘Like a Prayer’. Reklama je odmah otkazana kada sam odbila da promenim bilo koju scenu u videu u kojem ljubim afroameričkog sveca ili palim krstove. Tako je započela moja slavna karijera umetnice koja odbija da ugrozi svoj umetnički integritet“, napisala je Madona na Instagramu.

Potom se zahvalila Pepsiju što su „konačno shvatili genijalnost njihove saradnje“, uz poruku da su „umetnici tu da remete mir“.

Uglavnom snimljena u crno-beloj tehnici, reklama prikazuje mnogo mlađu Madonu koja sedi ispred televizije s Pepsi limenkom u ruci dok gleda sebe na TV ekranu.