Društvo

Novi dan, nove milijarde za Expo: Za nabavku medijskih usluga 1,69 milijardi dinara

Pixabay/Ilustracija

Pixabay/Ilustracija

Ukupno 1,69 milijardi dinara vrednost je okvirnog trogodišnjeg sporazuma za nabavku medijskih usluga koji je preduzeće EXPO 2027 zaključilo sa beogradskim preduzećem Universal media.

To preduzeće je do sredine januara ove godine bilo u vlasništvu I&F Holdinga AB čiji je osnivač Srđan Šaper, a od tada je u vlasništvu slovačkog Across media holdinga.
 
Universal media jedino je preduzeće koje je podnelo ponudu za nabavku medijskih usluga i usluga zakupa medija za EXPO 2027 na period do 31. decembra 2027. godine, objavljeno je na Portalu javnih nabavki.
 
Usluga, kako se navodi, obuhvata i uslugu planiranja i zakupa medijskog prostora na teritoriji Srbije, u zemljama regiona, EU i šire, prenosi N1.

Ranije je konzorcijum predvođen marketinškom agencijom McCann dobio posao vredan 1,81 milijardu dinara sa PDV, za pružanje marketinških usluga za period do 31. decembra 2027. godine. Grupu ponuđača, uz McCann, čine još i Galerija 12, Two Rivers i Drive. Dve od tih kompanija su do skoro bile u vlasništvu Srđana Šapera (McCan, Drive), a u jednoj je i dalje vlasnik (Two rivers).
 
Preduzeće Universal media u vlasništvu je I&F Mediabrands.
 
Firma I&F Mediabrands je do 17. januara bila u vlasništvu I&F Holdinga AB, čiji je osnivač Srđan Šaper, a od tada je u vlasništvu slovačkog Across Media holdinga, čiji je krajnji vlasnik slovački državljanin Julius Strapek.