BBC News
Čuvena kompanija Kembel soup hoće da izbaci supu iz naziva
Legendarni američki proizvođač supa želi da promeni prepoznatljivo ime kompanije.
Legendarna kompanija Kembel Soup, stara 155 godina, mogla bi da promeni ime u Kampbel kompani.
Cilj je da se bolje prikaže rastuća linija proizvoda koja trenutno uključuje sosove, grickalice i pića, pojasnio je Mark Klaus, izvršni direktor kompanije.
Investitori bi trebalo da glasaju o promeni imena na godišnjoj skupštini u novembru.
Iako je supa u konzervi i dalje ključni deo Kembel poslovanja, kompanija je nastojala da se prilagodi promenljivom tržištu akvizicijom drugih preduzeća kao što je Raov proizvođač sosova, Sovos brends.
- Endi Vorhol: Od buntovničke supe do Olimpijskih igara u Sarajevu
- Vorholov portret Merilin Monro prodat za rekordnih 195 miliona dolara
- Dnevnik iz voza: Bavarske kobasice, vikinzi i major Tom
„Uvek ćemo voleti supu i nikada nećemo odustati od ovog posla.
„Ali danas smo mnogo više od supe", rekao je Klaus tokom dana investitora u kompaniji.
Pored najpoznatije linije proizvoda, Kembel ima krekere Goldfiš, čips Kejp kod, V8 napitke, Prego sosove.
Klaus je rekao da će Kembelu biti potrebna prodaja supe da bi ostala stabilna i kako bi ispunila zacrtane finansijske ciljeve.
BBC na srpskom je od sada i na Jutjubu, pratite nas OVDE.
Drugi rukovodioci veruju da će prodaja supe imati korist od stanovništva koje stari u SAD, jer stari ljudi jedu supu.
Kembel je bila prva kompanija koja je prodavala supu u konzervi pre više od 100 godina.
Proizvod je poslužio kao inspiracija za jedno od najpoznatijih dela pop arta američkog umetnika Endija Vorhola.
Kompanija procenjuje da će njena neto prodaja porasti između devet i 11 odsto u fiskalnoj 2025. godini.
Kampbelovi čelnici očekuju da će njihovi krekeri Goldfiš biti ključni pokretač rasta i da će na kraju postati najveći brend do 2027. godine.
Pratite nas na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu, Jutjubu i Vajberu. Ako imate predlog teme za nas, javite se na [email protected]