Društvo

Poreska uprava uvela novu uslugu - zakazivanje poziva

Poreska uprava Srbije je saopštila da je, u cilju unapređenja kvaliteta usluga i olakšavanja komunikacije sa korisnicima, uvela novu uslugu Kontakt centra - "zakazivanje poziva".

Ta usluga funkcioniše preko govornog automata i aktiviraće se u momentu povećanog obima poziva, odnosno kada sistem utvrdi da će vreme čekanja na javljanje agenta Kontakt centra biti duže od šest minuta.
 
Govorni automat će ponuditi poreskom obvezniku mogućnost zakazivanja poziva, a posle prijema zahteva agenti Kontakt centra će kontaktirati poreskog obveznika u najkraćem mogućem roku kako bi pružili potrebnu podršku i odgovorili na pitanja.
 
 
Taj sistem, kako je navedeno u saopštenju, omogućava ravnomerniju raspodelu poziva i smanjuje vreme čekanja za korisnike.
Preko Kontakt centra moguće je dobiti informacije u vezi sa primenom poreskih propisa, o stanju na računima javnih prihoda, informacije o uslovima i načinu korišćenja elektronskih usluga Poreske uprave, kao i servisne informacije o radu te uprave.