Društvo

Koliko su građani zadovoljni kvalitetom usluga Parking servisa?

Foto: Boom93/MMV

Foto: Boom93/MMV

Javno komunalno preduzeće “Parking servis” pozvalo je korisnike da se izjasne o kvalitetu usluga koje ovo preduzeće pruža u gradu.

Korisnici mogu da se izjasne o kvalitetu usluga putem ankete koju ovo preduzeće sprovodi od 29. aprila do 15. maja, na sajtu www.parking012.rs, gde je ista I postavljena.

Kako se na sajtu JKP “Parking servis” navodi, u skladu sa članom 13. Zakona o komunalnim delatnostima i članom 28. Odluke o upravljanju javnim parkiralištima, vršilac komunalne delatnosti je dužan da jednom godišnje sprovede postupak izjašnjavanja korisnika usluga o kvalitetu obavljanja komunalnih delatnosti kojima se bavi.

Baner Boom93 Android aplikacija

Iz ovog preduzeća su građane uputili da sve potrebne informacije o radu potraže na internet stranicama preduzeća.