Iz APR su podsetli da je, radi obezbedjivanja transparentnih podataka o stvarnim vlasnicima i olakšavanja poslovanja privrednim subjektima, omogućeno izdavanje izvoda i potvrda iz Centralne evidencije stvarnih vlasnika u formi elektronskog dokumenta ili u papirnoj formi.
Izvod sadrži podatke o trenutnoj vlasničkoj strukturi registrovanog subjekta, a potvrda sadrži istorijske podatke o stvarnim vlasnicima registrovanog subjekta ili podatke o fizičkom licu, da li je upisano ili je bilo upisano u evidenciji kao stvarni vlasnik registrovanog subjekta, precizirali su iz APR.
„Agencija je korisnicima ove usluge omogućila izbor načina naručivanja, plaćanja i izdavanja dokumenta iz evidencije, u zavisnosti od potreba samog privrednog subjekta, zahteva nadležnog organa i drugih privrednih subjekata (banke), s kojima subjekt ulazi u poslovni odnos, zbog kojeg su podaci o vlasništvu i potrebni“, kazao je direktor APR Milan Lučić.
Lučić je istakao da je APR posvećen digitalizaciji svojih usluga i servisa, jer je to najefikasniji način sprovođenja administrativnih procedura, koji olakšava poslovanje i smanjuje troškove.
Elektronski zahtev za izdavanje izvoda i potvrde podnosi se preko portala APR, odnosno sistema za centralizovano prijavljivanje korisnika APR.
Popunjeni obrazac zahteva za izdavanje izvoda i potvrde iz Centralne evidencije stvarnih vlasnika može se predati i lično na šalteru APR ili poslati poštom, navedeno je u saopštenju.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Dodaj komentar