„Novi Savski most zameniće stari i imaće četiri saobraćajne trake i dve trake za tramvaje, dakle ukupno šest umesto sadašnje dve. Pored toga imaće biciklističke staze i široke trotoare“, izjavio je Vesić za TV Hepi.
On je rekao da će izgradnja ovog mosta rasteretiti Brankov most i Gazelu.
„Kako bi ovaj most bio veoma korišćen, tome će doprineti izgradnja Gradskog tunela, prvog u našem gradu posle 52 godine, koji će počinjati kod Ekonomskog fakulteta, ispod Lomine ulice, a završavati u Bulevaru despota Stefana skoro kod Pančevačkog mosta“, rekao je Vesić.
On je naveo da očekuje potpisivanje ugovora za izgradnju još jednog mosta na Dunavu kod Ade Huje.
„Kada taj most bude završen, on će biti deo naše unutrašnje obilaznice koja bulevarima sa četiri trake povezuje Most na Adi i most kod Ade Huje, a omogućiće da se konačno rekonstruiše Pančevački most“, rekao je Vesić, preneo je Beoinfo.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Ako bi se na mestu Starog savskog mosta gradio Novi savski most, onda bi za vreme izgradnje istog; minimum 3-4 godine, laka motorna vozila koja sada koriste Stari savski most velikom većinom za prelazak preko reke Save koristila Brankov most, pa bi na njemu dolazilo do još većih zastoja u saobraćaju nego što je to danas slučaj. Zato saobraćajna struka kao optimalno rešenje predlaže; da se uzvodno do Starog savskog mosta izgradi most širine 8-10m koji bi preuzeo saobraćaj tramvaja i vozila GSP, da se izgradi Novi most preko reke Save nizvodno ispod Muzeja savremene umetnosti koji bi prirodno spojio bulevare Nikole Tesle i Vojvode Bojovića i omogućio saobraćajnu povezanost Savske i Dunavske padine, dok bi se Stari savski most adaptirao za saobraćaj lakih motornih vozila, pešaka i biciklista. Inače, taj Novi most bi bio višestruko jeftiniji od tunela koga predlažu nadležni, a pored toga, most je za učesnike u saobraćaju i mnogo bezbedniji od tunela.