Društvo

Građani i Komunalna policija: Da li je moguće prijaviti problem u gradu?

Boom93/Arhivska fotografija

Boom93/Arhivska fotografija

Tokom jučerašnjeg dana našoj redakciji javila se Marina, građanka Požarevca, koja je u noći između nedelje i ponedeljka imala problem sa bukom iz kafića u blizini zgrade u kojoj živi. Ona je juče pokušala da kontaktira Komunalnu policiju Požarevca, ali na brojeve telefona dostupne na zvaničnoj internet prezentaciji Grada niko se nije javljao. Tim povodom i novinari Boom93 pokušali su da stupe u kontakt sa predstavnicima ove službe.

Prvo smo pozvali fiksni, a potom i mobilni broj telefona dostupan na zvaničnoj internet prezentaciji Grada Požarevca.

Na fiksnom broju telefona, nakon što je zvono stiglo do kraja, dobili smo poruku: „Molim Vas, unesite Vašu šifru“, a potom je veza prekinuta. Pokušali smo da stupimo u kontakt i preko mobilnog telefona, međutim, broj koji je naveden na sajtu je nedostupan.

Naši pozivi Komunalnoj policiji upućivani su dva dana zaredom (juče i danas) u okviru navedenog radnog vremena, ali nažalost, do trenutka objavljivanja ovog teksta, nismo uspeli da stupimo u kontakt ni sa kim iz ove službe, kao ni sa načelnikom Komunalne policije Nikolom Uroševićem.

Radno vreme Komunalne policije je:
radnim danima: 7:30 – 22:00
subotom: 7:00 – 12:00
noćni rad: petak – subota, subota – nedelja: 00:00 – 4:00

Građani bi trebalo da imaju priliku da se obrate Komunalnoj policiji kada naiđu na probleme u nekoj od mnogobrojnih nadležnosti ove službe od kojih su samo neke: zaštita od buke u životnoj sredini, snabdevanje vodom, deponovanje komunalnog i drugog otpada, pružanje podrške sprovođenju propisa kojima se obezbeđuje nesmetano odvijanje života u gradu, itd.

Postavlja se pitanje – kome građani mogu da se obrate kada naiđu na problem koji je u nadležnosti Komunalne policije?