Društvo

Još jedna firma traži 10 vozača autobusa: Odliv profesionalnih vozača se oseća i u Požarevcu?

FOTO: Envato elements ilustracija

FOTO: Envato elements ilustracija

Nakon <a href="https://boom93.rs/info/drustvo/pozarevacka-firma-trazi-vozace-autobusa-bonus-od-50e-za-dovodjenje-novih-kolega/" target="_blank" rel="noopener">konkursa firme Arriva Litas</a> u kome se vozačima kao jedan od benefita posla daje &#8222;bonus od 50€&#8220; ukoliko dovedu novog kolegu vozača, još jedna firma sa teritorije Grada Požarevca raspisala je konkurs za vozače autobusa.

Naime, kostolačko PD Autotransport je raspisalo konkurs za primanje 10 vozača autobusa D kategorije na privremeno povremenim poslovima.

U konkursu je navedeno da kandidati moraju da poseduju kvalifikacione kartice vozača (CPC-sertifikat), kartice vozača za digitalni tahograf i da imaju radno iskustvo na poslovima vozača autobusa u trajanju od minimum tri godine.

Baner Boom93 Android aplikacija

Rok za podnošenje prijava je 31. maj do 14h.

Prijave sa pratećom dokumentacijom se podnose lično u PD Autotransport d.o.o Kostolac, ul. Nikole Tesle 19, 12208 Kostolac,  u sekretarijatu direktora ili putem pošte na istoj adresi sa naznakom „Prijava za konkurs“.

Kako je navedeno na internet prezentaciji Autotransporta, sve prijave kandidata biće razmatrane, a kandidati koji zadovoljavaju osnovne uslove biće pozivani na razgovor.

Podsetimo, kako je Boom93 već pisao, Srbija se suočava sa konstantnim odlivom profesionalnih vozača u inostranstvo i jedini načini da se to spreči su ukidanje zabrane polaganja vožnje za E kategoriju pre navršene 21 godine kao i niže cene licenci za vožnju šlepera.

Ovo tvrde predstavnici domaćeg drumskog transportnog sektora, dok ekonomisti pak imaju drugačije mišljenje i navode da se masovni odlazak profesionalnog vozačkog kadra u razvijene zemlje ne može zaustaviti bez povećanja njihovih primanja u Srbiji.

Domaće transportne firme se suočavaju sa akutnim nedostatkom radne snage i procenjuje se da u ovom trenutku našoj zemlji nedostaje oko 10.000 vozača šlepera, autobusa i drugih velikih vozila.

Problem će se zaoštriti ukoliko počne da raste proizvodnja u zemlji, jer sirovine i gotovu robu neće imati ko da transportuje.