Društvo

Kineska kompanija koja gradi brzu saobraćajnicu traži inženjere i administrativne radnike

Foto: Grad Požarevac

Foto: Grad Požarevac

Kineska kompanija Šandong koja grad brzu saobraćajnicu petlja Požarevac – Požarevac – Veliko Gradište – Golubac ponovo je raspisala konkurs za radna mesta inženjera i u administraciji.

Kako je obavljeno na portalu Infostud kineska kompanija traži radnike na poziciji inženjera za mostove i inženjera za kontrolu kvaliteta. Takođe, kompaniji Šandong je za projekat brze saobraćajnice potreban i jedan dimlomirani građevinski inženjer za puteve i mostove.

Šandong je objavio i oglas za dva administrativna radnika, od kojih će jedan raditi u Beogradu, a drugi u Požarevcu.

Ovo je treći put da je ova kompanija raspisala konkurse za popunu radnih mesta koja su potrebna za izgradnju brze saobraćajnice.

Podsetimo da su kineska kompanija Šandong, ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Koridori Srbije su potpisali ugovor, vredan 337 miliona evra, o izgradnji puta od Požarevca do Golupca. Radovi su počeli 5. novembra i treba da budu završeni do novembra 2024. godine.

Kuda će proći brza saobraćajnica

Nova saobraćajnica počinje od isključenja sa autoputa kod požarevačke petlje i uglavnom prati postojeću trasu takozvanog „beogradskog puta“ i obilaznice za Veliko Gradište, a nakon prelaska Mlave samo u nekim delovima prati sadašnju saobraćajnicu, obilazeći sela na teritoriji Požarevca, Velikog Gradišta i Golupca. Postojeći put bi trebalo da bude zadržan za odvijanje sabraćaja u samim naseljima.

Širina jedne vozne trake bi trebalo da bude 3,50 metra, a zbog konfiguracije terena i ukrštanja sa vodotokovima planirana je izgradnja većeg broja različitih objekata, kao što su mostovi, nadvožnjaci, podvožnjaci i propusti.

U koridoru novog državnog puta Prve-be (IB) kategorije moguće je formiranje odmorišta sa prostorom za parkiranje, benzinskim pumpama, javnim govornicama i po potrebi restoranima i prodavnicama. Obostrano, na 66 kilometru saobraćajnice planom je predviđeno formiranje odmorišta .

Biće dozvoljeno zadržavanje postojećih stanica za snabdevanje gorivom, pri čemu će svi elementi uređenja lokacija i njihove rekonstrukcije biti definisani izradom urbanističkog projekta.

U pitanju su stanice na 6.kilometru sa desne strane kod Male Krsne, na 6.kilometru sa leve strane kod Male Krsne, na 10.kilometru sa desne strane kod Dragovca. Takođe, pumpa na izlazu iz Požarevca sa desne strane u smeru ka Beogradu, na izlazu iz sadašnjeobilaznice se zadržava u funkciji.

Prostornim planom je utvrđen položaj ukupno 24 raskrsnica i petlji, kao i 22 podvožnjaka i nadvožnjaka na budućoj trasi.