Društvo

Korisnici Mobi banke u problemu, od juče nemaju pristup novcu

FOTO: Envato elements/imagesourcecurated

FOTO: Envato elements/imagesourcecurated

Korisnici Mobi banke već drugi dan imaju problem sa pristupom novcu na svom računu. Plate koje su juče uplaćene ne vide se na stanju, mobilna aplikacija za plaćanje nije dostupna. Pri pokušaju logovanja dobija se informacija: „došlo je do greške“.

Banka se do 10 časova nije zvanično oglasila, što stvara dodatnu nervozu građanima koji su počeli da se okupljaju ispred centrale Mobi banke na Novom Beogradu. Trenutno ih je oko desetak. U banci za portal N1 ističu da imaju tehničkih problema i da „čine sve da se omogući neometano korišćenje usluga“.

„Usled tehničkih poteškoća aplikacije banke trenutno nisu dostupne i moguće je otežano plaćanje platnim karticama. Činimo sve da uspostavimo neometano korišćenje naših usluga“, navode u Mobi banci.

Kako ističu, obavestiće korisnike čim usluge budu ponovo dostupne.

„Izvinjavamo se zbog neprijatnosti i zahvaljujemo na razumevanju“, navode u banci.

Građane okupljene ispred centrale Mobi banke uvodili su, jednog po jednog na šaltere. Kako nam je potvrdila jedna čitateljka portala N1, novac od plate koja joj je juče uplaćena, upravo joj je isplaćen.

Opširnije možete pročitati OVDE.