Društvo

Na izložbi Expo 2020 Dubai predstavljen novi turistički brend Srbije

Turistička organizacija Srbije (TOS) i nacionalna platforma “Srbija stvara” na Svetskoj izložbi EXPO 2020 Dubai predstavile su novi turistički brend “Srbija. Doživi!”, kao deo nove strategije marketinga turizma u cilju privlačenja domaćih i stranih turista, objavljeno je danas.

Kako je saopšteno, novi i moderan turistički brend Srbije, čiji je narativ zasnovan na komunikaciji destinacije kroz iskustvo koje turisti mogu da dožive u Srbiji, pre svega je namenjen turistima koji na svojim putovanjima traže zanimljiva i autentična iskustva, prirodne lepote, kreativne i inspirativne destinacije.

Baner Boom93 iOS aplikacija za VestiInspiracija za novi brend i vizuelni identitet Srbije kao turisičke destinacije pronadjena je u neponovljivom i dinamičnom doživljaju koji Srbija nudi na raskrsnici istoka i zapada, gde se mešaju moderno i tradicionalno, urbano i prirodno.

“U okviru nedelje turizma na EXPO 2020, novi brend smo predstavili i medjunarodnoj turističkoj privredi na održanoj prezentaciji turizma Srbije, i sa zadovoljstvom primećujemo da novi način predstavljanja naše ponude kroz iskustva, odnosno doživljaje, nailazi na veliku zainteresovanost i daje novu energiju našim promotivnim aktivnostima”, izjavila je direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović.

Prema rečima više savetnice predsednice Vlade za kreativne industrije i turizam Ane Ilić, koja je i vodja tima platforme “Srbija stvara”, veoma je značajno što je baš ovaj momenat iskorišćen za poboljšanje brenda Srbije i njenih turističkih potencijala.

“Važno je iskoristiti priliku i pozitivno uticati i na promenu turističkog brenda, na kojem smo zajedničkim snagama radili proteklih meseci, kako bismo privukli što više zainteresovanih posetilaca iz celog sveta da dodju i posete Srbiju. Do sada je Paviljon Srbije na Expu posetilo više od pola miliona posetilaca, a očekujemo još toliko, što samo govori o veličini ciljne grupe koju želimo da privučemo”, istakla je Ilić.