Društvo

NALED pokrenuo kampanju Mesec inovacija

Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) pokrenula je danas kampanju “Mesec inovacija” tokom koje će svi zainteresovi za razvoj inovacionog ekosistema moći da kandiduju nove inicijative i rešenja.

Najbolji predlozi će postati deo prve Sive knjige inovativnog i visokotehnološkog preduzetništva koju će NALED u narednim mesecima predstaviti javnosti, institucijama i Savetu za podsticanje razvoja digitalne ekonomije.

Izvršna direktorka NALED-a Violeta Jovanović je na predstavljanju kampanje ocenila da često nedostaje više privatnih inicijativa i da je zato od ključnog značaja da bude što više programa podrške kakvu nudi StarTech program za digitalnu transformaciju privrede Srbije.

“Prošlog meseca na prvom godišnjem konkursu dodelili smo prvih milion dolara bespovratnih sredstava za 29 domaćih timova, mikro i malih preduzeća, a do kraja 2023. ta podrška će premašiti tri miliona dolara”, izjavila je Jovanović.

“Mesec inovacija” je deo godišnje kampanje “Na korak do zvezda” o značaju inovacija i inovativnih preduzeća, pokrenute u okviru StarTech programa.

StarTech program kompanije Filip Moris (Philip Morris International), koji sprovodi NALED, podržala je Vlada Srbije i prvi je program podrške inovatorima koji u potpunosti finansira privatna kompanija.

Najavljeno je da će tokom “Meseca inovacija” biti održana još dva okrugla stola u Nišu i Novom Sadu. Razgovori u Nišu biće posvećeni temi saradnje nauke i privrede, dok će u Novom Sadu biti predstavljena analiza o stanju inovacija u Srbiji.