„Od pre 15-20 dana na carini se primenjuje katalog o vrednostima polovnih automobila Auto-moto saveza umesto da se carine po navedenim vrednostima u ‘ulaznim’ fakturama u kojima su prodavci odredjivali vrednost, a ona je bila niža od stvarne“, rekao je Belin za Betu.
Dodao je da je Auto-moto savez i do sada imao katalog vrednosti polovnih automobila koji je svake godine korigovao, ali iz nepoznatih razloga nije primenjivan na carini.
Na cenu će, kako je rekao Belin, verovatno uticati i odluka Nemačke da za polovna vozila daje garanciju od godinu dana.
Polovnjaci su, prema njegovim rečima skuplji i zato što su više traženi zbog manje ponude novih automobila, čija je proizvodnja, usled pandemije, otežana zbog nabavke repromatetijala iz Kine.
Belin je rekao da je prodaja novih automobila u prva tri meseca u ovoj godini povećana za 9,5 odsto, odnosno za 500 komada, u odnosu na isti period 2020. godine.
Najtraženiji automobili su oni koje proizvode Fijat, Škoda, Citroen, Dačija, i koštaju od 10.000 evra do 15.000 evra, a od luksuznih Mercedes, BMW i Audi.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Auto plačevi puni „kanti“ sa Euro3 motorom po astronomskim cenama! Precenjeni polovni automobili,koji su izbačeni iz EU!
A,posebno da naglasim da je pre nekoliko godina izglasan zakon po kome se dopušta uvoz polovnih automobila iz EU,koji su proizvedeni u EU,bez carine! Očigledno da nezakonita carina odgovara „vlastodršcima“!!!
Znači Dačija proizvedena u Rumuniji,može da se uveze bez carine,ali „zvaničnici“ tvrde suprotno!!! Ludilo!!!
Primer,Punto 1.2 2008. na sajtu AutoScout košta 800 evra,kada se „uveze“ vredi 2000 evra,pa mnogo je „rođaci“!