Društvo

Potrošači: Da li su noževi iz „Maxija“ uopšte originalni?

Foto: Pixabay/ilustracija

Foto: Pixabay/ilustracija

Veliki broj potrošača širom Srbije je ogorčen na kompaniju „Delez“ i osećaju se prevarenim jer su u poslednja tri meseca skupljali markice za kupovinu noževa na popust, a sada tih noževa u prodavnicama „Maxi“, „Tempo“ i „Shop&Go“ nema ni za lek! A sada su potrošači javno izrazili sumnju i u originalnost pomenutih noževa.

Udruženje potrošača „Efektiva“ je na Fejsbuku objavilo da se u orginalnost kuhinjskih noževa posumnjalo kada su shvatili da modeli koji se nude u prodavnicama „Deleza“ ne odgovaraju ni jednom iz kataloga švajcarskog proizvođača kuhinjskih noževa.

– U petak 28. 1. obratili smo se dopisom firmi „Delez“, sa molbom da nam odgovore na pitanja odakle su naručili noževe, da li su oni originalni proizvod firme „Kuhn Rikon“ i koja količina je naručena, s obzirom da istih retko kada ima u objektima „Deleza“. U isto vreme pisali smo i proizvođaču, firmi „Kuhn Rikon“, koju smo pitali da li su upoznati sa aktivnostima „Deleza“ u Srbiji i zašto noževa, koji se dele ovdašnjim potrošačima, nema u katalogu proizvoda na njihovom sajtu – napisalo je Udruženje potrošača „Efektiva“ na Fejsbuku.

Baner Boom93 Android aplikacija

Udruženje nije uspelo da dobije odgovore, ali su objavili odgovor koji je dobio „jedan potrošač“.

– Jedan potrošač nam je prosledio odgovor „Kuhn Rikona“ u kome se kaže da oni „nisu uspeli da pronađu takve noževe“ kao što su oni koji se nalaze na slici koja im je poslata (slika noževa iz „Deleza“), te upućuju potrošača da pogleda na „Amazonu“ – piše dalje u objavi.

Udruženje dalje izražava sumnju i zbog podataka u deklaraciji noževa iz „Maksija“.

– Na deklaraciji stoji da su uvezeni iz Holandije, a da je isporučilac firma „L faunders of lojaliti WE B. V.“ Pregledom na vrlo šturom sajtu ove firme vidimo da se ona bavi tim lojalti programima i marketingom, da je osnovana 2020. i da je dva puta menjala ime. Zanimljivo, na sajtu se spominju nekakvi osnivači, dok po nekim drugim informacijama, ova firma ima samo dva zaposlena! Generalno, jako malo informacija ima na internetu o ovoj firmi – piše u ovoj objavi.

U zaključku „Efektiva“ tvrdi da ni logo firme iz Švajcarske ne odgovara znaku koji se nalazi na pakovanju noževa iz prodavnica.

Potrošači ogorčeni zbog nestašice noževa

Veliki broj potrošača širom Srbije je ogorčen na kompaniju „Delez“ i osećaju se prevarenim jer su u poslednja tri meseca skupljali markice za kupovinu noževa na popust, a sada tih noževa u prodavnicama „Maxi“, „Tempo“ i „Shop&Go“ nema ni za lek!

Mnogi kupci koji se osećaju povređenim i rezigniranim zbog ovakvog ponašanja kompanije „Delez“ izneli su svoja osećanja na društvenim mrežama u objavama kojih je sve više.

– Ja sam do sad bila vaš stalni, verni i redovni kupac, ali više nisam sigurna da će i nadalje tako biti. Veoma sam rezignirana i duboko povređena stavom i nastupom vašeg osoblja, a vezano za kupovinu noževa po osnovu dobijenih za vernost koju iskazujem redovnom kupovinom. S obzirom na to da sam nakupila markice za nekoliko garnitura noževa, ja uporno pokušavam da ih za to i iskoristim, ali ih nema – obratila se „Delezu“ jedna gospođa iz Kragujevca nezadovoljna nestašicom noževa.

„Blic“ je kontaktirao kompaniju „Delez“ iz koje su nam odgovorili da će noževe moći da dobiju svi koji su skupili odgovarajuć broj nalepnica, kao i da su noževi autenitični proizvođača „Kuhn Rikon“.

– Svi kupci koji su ispunili uslove i popunili talone biće u prilici da nabave artikle iz seta Kuhn Rikon. Izuzetno nam je žao zbog zastoja u distribuciji noževa. Do toga je došlo zbog velikog interesovanja kupaca za uključivanje u ovaj program lojalnosti, kao i zbog usporenog procesa uvoza usled pandemije virusa kovid. Do sada je podeljeno više od milion artikala iz seta. Svi artikli u okviru ovog programa su originalni proizvodi švajcarskog proizvođača posuđa i noževa Kuhn Rikon, i predstavljaju liniju koja je specijalno dizajnirana za programe lojalnosti. Kompanija Kuhn Rikon je odobrila organizaciju programa lojalnosti u prodavnicama kompanije Delez Srbija. Sakupljanje nalepnica traje do 6.februara, dok će rok za kupovinu artikala iz seta biti produžen koliko god bude bilo potrebno. Na taj način želimo da obezbedimo da svaki naš kupac koji je prikupio markice nabavi proizvode. Artikli iz seta se mogu poručiti i u Maxi online prodavnici, uz priloženih 40 prikupljenih nalepnica. O svemu ćemo blagovremeno obaveštavati naše kupce – saopštili su iz ove kompanije.