„Reklame ne treba da odvraćaju od važnih razgovora o klimatskoj krizi“, navela je kompanija iznoseći sinoć svoju novu politiku.
Nije ukazano da će ova promena uticati na sadržaje koje korisnici postavljaju na ovu društvenu mrežu, koja je zajedno sa Fejsbukom na meti grupa koje pokušavaju da promovišu obmanjujuće tvrdnje o klimatskim promenama, navodi AP.
Objava se podudarila sa Danom planete zemlje.
Tviter je naveo da će saopštiti više informacija narednih meseci o tome kako planira da obezbedi „pouzdani, autoritativni sadržaj razgovorima o klimi“ u kojima učestvuju njegovi korisnici, uključujući od Medjuvladinog panela o klimatskim promenama.
Izveštaji tog panela, koji podržavaju UN, o uzrocima i posledicama klimatskih promena predstavljaju osnovu za medjunarodne pregovore o suzbijanju klimatskih promena.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Dodaj komentar