Društvo

UNS nezadovoljan odlukom REM: Nagrađene televizije koje su kršile pravila

FOTO: Envato elements ilustracija
Udruženje novinara Srbije izrazilo je nezadovoljstvo odlukom Saveta Regulatornog tela za elektronske medije (REM) o dodeli nacionalnih frekvencija televizijama koje su kršile pravilnike o postupanju emitera.

„Posebno su nagrađene televizije Pink i Hepi. Sva četiri pružaoca medijskih usluga koja su ponovo dobila nacionalne frekvencije nisu imala kulturno-umetnički program, što je potvrđeno izveštajem REM-a iz 2020. godine“, saopštio je UNS.

U saopštenju povodom odluke o dodeli frekvencija televizijama koje se nisu pridržavale programskih elaborata na osnovu kojih im je ranije dodeljena dozvola za nacionalnu pokrivenost, UNS je ocenio da je Savet REM-a „odgovorniji od televizija koje su kršile pravila“.

„To je najbolje objasnio vlasnik televizije Pink na predstavljanju kandidature svog medija pred Savetom REM-a kada je rekao: ‘Priča o prošlosti je automatski restartovana s obzirom na to da nam niste oduzeli frekvenciju dosad“, naveo je UNS.

Podrži Boom93

Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

Podrži Boom93

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste komentarisali

Vaš komentar

Send this to a friend