Održavanje javne rasvete organizovano je u tri grupe, odnosno na kandelaberska rasveta u Požarevcu i Kostolcu, rasveta u Požarevcu sa selima i rasveta u Kostolcu i pripadajućim selima.
U sve tri partije, Gorionik je bio jedini ponuđač, a ugovori su zaključeni 19.februara.
Firma iz Salakovca je i u doasadašnjem periodu bila vršilac ugovorenih obaveza na održavanju javne rasvete. Prošle godine je taj posao dobila u aprilu, u vrednosti od oko 27,5 miliona dinara, na period od 12 meseci.
Intervencije na javnoj rasveti u Gradu Požarevcu obavljaju se po prijavi kvarova . Građani kvarove prijavljuju u organima mesnih samouprava koje službi prosleđuju pismeni zahtev za rad. Izuzetno,uvažavaju se i usmene urgencije ili reklamacije.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Konstantno odličan članak,bravo Uroše!
Naravno da je firma „Gorionik“ OPET dobila posao,kada vlasnik firme zna kako se isplaćuje % „vlastodržacima“,e to je „menadžer“!?!
Jedini „ponuđivač“ jer je ostalim „privrednicima“ objašnjeno da odustanu!?!
Potpišu se „ugovori“,pa pravac kafana „Merak“,gde se vrši isplata % „vlastodršcima“ i ostalim „kadrovima“!?!
Sve se zna,a Tužilaštvo i Policija ćute,šta ćeš,“Zlatno doba“!?!
Dokle vise ? Dokle?
Kome prijaviti kvar ulicne rasvete kad ne radi MZ, kad je vikend, kad je noc? Zasto nema dezurna sluzba, zasto nema broj telefona? Neke mesne zajednice fizicki ne postoje. Zasto nema barem email? Ljudi u elektrodistribuciji ne primaju vise te reklamacije jer nije njihov posao.