Film

Netfliks snizio cene u više od 30 zemalja, jedan od razloga – konkurencija

FOTO: Ilustracija/Pixabay

FOTO: Ilustracija/Pixabay

Kompanija Netfliks snizila je cene u više od 30 zemalja u pokušaju da privuče više pretplatnika.

Cene su snižene u delovima Azije, Evrope, Latinske Amerike, subsaharske Afrike i Bliskog istoka.

To dolazi u trenutku kada rastući troškovi života dovode do toga da domaćinstva „stežu kaiš“, a Netfliks se suočava s povećanom konkurencijom usluga rivala.
Zemlje u kojima su snižene cene pretplate uključuju Maleziju, Indoneziju, Tajland, Filipine, Hrvatsku, Venecuelu, Keniju i Iran. Smanjenje se odnosi na određene planove cena, pri čemu se troškovi pretplate u nekim slučajevima smanjuju za polovinu.

Kompanija nije navela Veliku Britaniju ili Sjedinjene Američke Države kao zemlje u kojima je snizila cene. Akcije kompanije su u četvrtak u Njujorku pale za 3,4 odsto pošto je Vol Strit Džornal prvi objavio tu vest.

Netfliks, koji posluje u više od 190 zemalja, suočio se sa povećanom konkurencijom rivala za striming, uključujući Amazon, HBO i Dizni.

Protekle godine, kompanija je ukinula stotine radnih mesta i lansirala jeftiniju opciju striminga sa reklamama dok se borila da poveća svoj udeo na sve konkurentnijem tržištu striminga.

Prošlog leta, Netfliks je otkrio da je izgubio skoro milion pretplatnika između aprila i kraja juna, jer je sve više ljudi odlučilo da napusti uslugu, međutim, u januaru je kompanija saopštila da je broj pretplatnika skočio krajem 2022. godine.