
U prvoj polovini 2020. godine, fanovi su potrošili 232,1 miliona dolara na ploče, a na diskove 129,9 miliona.
Međutim, ukupna prodaja fizičkih nosača zvuka je pala za 23 posto u odnosu na prošlu godinu, što RIAA pripisuje zatvaranju muzičkih prodavnica u vreme pandemije.
Ploče su u ukupnoj prodaji fizičkih nosača zvuka učestvovale sa 62 posto, što je odličan podatak za ljubitelje vinila, čiji su povratak podstakli kolekcionari i hipsteri, nostalgični za stranom A i stranom B.
Ipak, to je kap u moru zarade koja se ostvaruje ‘streamingom’, koji u ukupnoj prodaji muzike učestvuje sa čak 85 posto. Prihodi ‘streaming’ platformi, poput Spotify, Apple Music i Amazona, iznosili su 4,8 milijardi dolara.
Zatvoreni u kućama tokom pandemije, ljubitelji muzike se sve češće pretplaćuju na takve platforme i broj njihovih korisnika dosegao je 72 miliona, odnosno 24 posto više nego u prvom delu 2019.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Dodaj komentar