
Novinar Boom 93 je pre par dana naišao na desetak prodavaca koji su u zgradu lokalne uprave došli nezadovoljni zbog lokacije koja im je određena za prodaju. Uspeli su u svom naumu da im se namenske tezge ponovo postave u Starom korzou jer je grad izmenio svoju odluku kojom je bilo predviđeno da se Novogodišnji i Božićni vašar organizuje na platou ispred Čikoša.
Ulična prodaja biće organizovana od 13.decembra do 6.januara.
Za tu namenu biće postavljeno 20 drvenih tezgi od jednog kvadrata, 9 drvenih tezgi od dva kvadrata, 2 drvene tezge od 6,2 kvadrata i jedan paviljon od 6,2 kvadrata.
Proizvodi koji će se prodavatina Novogodišnjem i Božićnom vašaru podeljeni su u tri kategorije, shodno kojima će se određivati namena prodaje u drvenim mobilnim tezgama i to:
-novogodišnji pokloni (čestitke, ukrasi, zimske kape, šalovi, rukavice, čarape i slično);
-rukotvorine i suveniri i
-domaća hrana i piće (kuvano vino, kuvana rakija, domaći specijaliteti, med, domaći sirevi, gastronomija i slično).
Pravo na dodelu površine javne namene i zakup privremenog objekta za prodaju proizvoda imaju registrovane zanatske, trgovinske i ugostiteljske radnje, registrovani vinari i proizvođači rakija, registrovana poljoprivredna domaćinstva, proizvođači organske i domaće hrane, proizvođači suvenira i rukotvorina organizovani u registrovana udruženja građana.
Prijavljivanje za učešće i prodaju proizvoda po ovoj odluci vršiće se zaključno sa 13. decembrom , po objavljenom javnom pozivu na sajtu Grada Požarevca i lokalnim medijima.
Izbor učesnika za učešće, po podnetim prijavnim listovima i dostavi tražene dokumentacije izvršiće komisija koju formira Gradsko veće Grada Požarevca.
Za dodelu površine javne namene za prodaju proizvoda iz ove odluke, mogu učestvovati izlagači sa sopstvenim drvenim štandovima i kućicama koji se uklapaju u koncept manifestacije, pod uslovom da ima prostornih mogućnosti.
Izdavanje rešenja za korišćenje površine javne namene vršiće nadležno Odeljenje za imovinsko – pravne poslove Gradske uprave Grada Požarevca, po izvršenoj uplati zakupa privremenog objekta i plaćene odgovarajuće takse za zauzeća površine javne namene, a pre postavljanja na utvrđenoj lokaciji.
Turistička organizacija Grada Požarevca dužna je da organizuje donošenje, postavljanje i odnošenje drvenih tezgi i kućica.
Za korišćenje površine javne namene za period od 13. decembra 2019. godine zaključno sa 6. januarom korisnici plaćaju:
– zakup privremenog objekta od 1m2 sa 1m2 manipulativnog prostora, iznos od 5.000 dinara;
– zakup privremenog objekta od 2m2, iznos od 5.000.00 dinara;
– zakup privremenog objekta od 6,2 m2 iznos od 15.500,00 dinara;
– zakup paviljona od 6,2 m2 iznos od 15.500,00 dinara
– korisnik koji postavlja sopstveni štand plaća iznos od 100,00 dinara dnevno po m2;
Podnosilac zahteva dužan je i da uplati lokalnu administrativnu taksu u iznosu od 1.577 dinara po važećoj taksenoj tarifi.
Javno komunalno preduzeće „Komunalne službe“ Požarevac, dužno je da po isteku vašara površinu javne namene očisti i dovede u ispravno stanje.
Kontrolu korišćenja površine javne namene vršiće Odeljenje za inspekcijske poslove Gradske uprave Grada Požarevca.
Podrži Boom93
Boom93 je pokrenuo svoj shop - boom93shop, a kupovinom nekog od artikala podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako koliki bio, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.
Podrži Boom93
Dodaj komentar